Nowa współpraca pomiędzy SoDA (Society of Digital Agencies) a Deltek bada, w jaki sposób agencje reklamowe dostosowują się do realiów zmieniającej się branży, w tym wpływu aktualnego rynku talentów, nowych priorytetów operacyjnych i wskaźników wydajności agencji w pierwszej połowie 2022 roku.
Porównaj swoją firmę i przeanalizuj trendy w branży dzięki półrocznemu raportowi na temat kultury, talentów i działalności agencji reklamowych. Poznaj wzorce wydajności i sprawdź, jakie zmiany wprowadzają liderzy agencji w zakresie kultury, działalności oraz inwestycji.
Sprawdź raport TUTAJ
Firmy inżynierskie tworzą przyszłość za pomocą innowacyjnych rozwiązań! Inżynieria...
Odkryj, czego ciężko pracujący producenci naprawdę potrzebują od swoich partnerów...
Mamy przyjemność ogłosić, iż konferencja dla klientów firmy Deltek powraca...
NIech magia Świąt Bożego Narodzenia wypełnia ciepłem wszystkie mroźne dni. Zdrowych,...