EDI Manager

Aplikacja EDI Manager zintegrowana z systemem ERP, pozwala na wymianę danych, będących odpowiednikami dokumentów handlowych z systemami kontrahentów.

Rozwiązanie umożliwia między innymi:

  • elektroniczne przesyłanie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów,
  • elektroniczne przesyłanie dokumentów WZ,
  • przesyłanie zamówień zakupu do dostawców,
  • import zamówień sprzedaży składanych przez kontrahentów do systemu ERP,
  • weryfikację poprawności otrzymanych danych,
  • wymianę informacji w formacie XML, TXT lub innym.

Aplikacja może mieć postać samodzielnie działającego agenta, który pracując w tle importuje lub eksportuje określone dokumenty. Może również posiadać obsługiwany przez użytkownika interfejs, który pozwala między innymi na:

  • decydowanie o tym jakie dokumenty będą importowane lub eksportowane,
  • uzupełnienie informacji (przykładowo, w przypadku pojawienia się niekompletnych zamówień operator ma możliwość uzupełnienia potrzebnych danych,)
  • wybór magazynu, z jakiego będą realizowane zamówienia, licznika itp.

Umów się na bezpłatną konsultację

Porozmawiajmy o systemie dopasowanym dla Twojego przedsiębiorstwa





    Anna Turzańska-Sadlej

    CEO

    Partner

    Ostatnie wpisy na blogu

    Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







      Dziękujemy za zainteresowanie!

      Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

      Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

      Pozdrawiamy,

      Zespół Todis