iScala

EDI Manager

Aplikacja EDI Manager zintegrowana z systemem ERP, pozwala na wymianę danych, będących odpowiednikami dokumentów handlowych z systemami kontrahentów.

Rozwiązanie umożliwia między innymi:

  • elektroniczne przesyłanie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów,
  • elektroniczne przesyłanie dokumentów WZ,
  • przesyłanie zamówień zakupu do dostawców,
  • import zamówień sprzedaży składanych przez kontrahentów do systemu ERP,
  • weryfikację poprawności otrzymanych danych,
  • wymianę informacji w formacie XML, TXT lub innym.

Aplikacja może mieć postać samodzielnie działającego agenta, który pracując w tle importuje lub eksportuje określone dokumenty. Może również posiadać obsługiwany przez użytkownika interfejs, który pozwala między innymi na:

  • decydowanie o tym jakie dokumenty będą importowane lub eksportowane,
  • uzupełnienie informacji (przykładowo, w przypadku pojawienia się niekompletnych zamówień operator ma możliwość uzupełnienia potrzebnych danych,)
  • wybór magazynu, z jakiego będą realizowane zamówienia, licznika itp.

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem?

Skontaktuj się z nami

todis@todis.pl +48 22 839 22 39

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem materiałów jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe

Zapytaj o to rozwiązanie

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem odpowiedzi na wiadomość jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe