EDI Manager
Aplikacja EDI Manager zintegrowana z systemem ERP, pozwala na wymianę danych, będących odpowiednikami dokumentów handlowych z systemami kontrahentów.
Rozwiązanie umożliwia między innymi:
- elektroniczne przesyłanie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów,
- elektroniczne przesyłanie dokumentów WZ,
- przesyłanie zamówień zakupu do dostawców,
- import zamówień sprzedaży składanych przez kontrahentów do systemu ERP,
- weryfikację poprawności otrzymanych danych,
- wymianę informacji w formacie XML, TXT lub innym.
Aplikacja może mieć postać samodzielnie działającego agenta, który pracując w tle importuje lub eksportuje określone dokumenty. Może również posiadać obsługiwany przez użytkownika interfejs, który pozwala między innymi na:
- decydowanie o tym jakie dokumenty będą importowane lub eksportowane,
- uzupełnienie informacji (przykładowo, w przypadku pojawienia się niekompletnych zamówień operator ma możliwość uzupełnienia potrzebnych danych,)
- wybór magazynu, z jakiego będą realizowane zamówienia, licznika itp.