Epicor Kinetic ERP

Commerce Connect

Z perspektywy wielu firm eCommerce jest szansą na zwiększenie obecności marki, skrócenie cyklu sprzedaży i dotarcie do nowych potencjalnych klientów. Daje też nowy i wygodniejszy sposób na interakcję z klientami, którzy odchodzą od tradycyjnych metod składania zamówień, takich jak poczta elektroniczna, telefon czy faks. Nowoczesne rozwiązanie eCommerce może przynieść znaczące oszczędności udostępniając na stronie internetowej firmy witrynę eCommerce zintegrowaną z systemami biznesowymi typu back-office.

Aplikacja Epicor Commerce Connect powstała w oparciu o platformę Magento daje klientom możliwość szybkiego tworzenia i rozwijania unikalnych stron internetowych oraz zarządzania nimi w prosty sposób, zapewniając narzędzia niezbędne do podniesienia poziomu obsługi klienta i zwiększenia przychodów.

Epicor Commerce Connect składa się z trzech pakietów:

  • Customer Connect (B2B) - portal dla partnerów biznesowych (np. dystrybutorów) zapewniający użytkownikom te same możliwości i łatwość obsługi, które oferowane są przez największe portale konsumenckie; zastosowane funkcjonalności umożliwiają m.in. składanie zamówień (również powtarzalnych), śledzenie dostaw, pobieranie faktur elektronicznych, przeglądanie specjalnych promocji i cenników. Pozostałe funkcje to m.in.: login do portalu, opcja koszyka, który umożliwia użytkownikom przeglądanie i dodawanie lub usuwanie produktów, zapytania ofertowe (RFQ)
  • Supplier Connect - portal dla firm umożliwiający im wygodniejsze, płynniejsze
    i bardziej ekonomiczne relacje z dostawcami; oferuje szeroką gamę opcji – wgląd do zapytań ofertowych, zamówień, cenników historii faktur i płatności; dzięki łatwemu dostępowi do informacji online, portal ten pomaga zminimalizować czas poświęcany na pytania przychodzące poprzez inne kanały komunikacyjne;
  • Consumer Connect (B2C) - portal skierowany do firm obsługujących kanał bezpośrednich relacji z klientem; ułatwia on przeprowadzanie transakcji online - zapewnia konkretne funkcje przystosowane do obsługi sprzedaży, takie jak logowanie jako gość, login konta, strona umożliwiająca przeglądanie bez zalogowania, anonimowa transakcja czy wiadomości zwiększające wydajność w obszarze B2C; umożliwia również przeprowadzanie bezpiecznych płatności dzięki rozwiązaniu Epicor Secure Data Manager (ESDM), które wyświetla stronę zbierającą dane klienta do przeprocesowania w systemie ERP.

Integracja platformy Epicor Commerce Connect z systemem Epicor ERP eliminuje potrzebę posiadania oddzielnej bazy produktów. Niezależnie od tego czy celem jest kontakt z klientami indywidualnymi, dostawcami czy klientami biznesowymi, platforma zapewnia usprawniony dostęp do zamówień, produktów i danych kont, w tym wycen konkretnych klientów, poziomu zapasów, procesów marketingowych i procesów obsługi klienta. Dostęp do tych informacji zapewniony jest w czasie rzeczywistym poprzez wykorzystanie danych z systemu ERP.

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem?

Skontaktuj się z nami

todis@todis.pl +48 22 839 22 39

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem materiałów jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe

Zapytaj o to rozwiązanie

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem odpowiedzi na wiadomość jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe