CRM

Informacje podstawowe

Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie biznesowe do Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM), które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom uzyskanym z portali społecznościowych, analizom biznesowym oraz zarządzaniu kampaniami.

System Microsoft Dynamics CRM jets w pełni zintegrowany z systemem iScala. Jego intuicyjna obsługa i przyjazny interfejs pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości narzędzia informatycznego związanego z pozyskiwaniem i obsługą klientów. CRM można także zintegrować z programem pocztowym Microsoft Outlook, dzięki temu powstaje idealne uzupełnienie kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie firmą.

Ogromną zaletą rozwiązania CRM jest również możliwość korzystania z niego w wersji mobilnej na smartfony - przedstawiciel podczas wizyty handlowej ma pełny wgląd w historię informacji o kliencie, a także może przekazać zamówienie bezpośrednio do realizacji jeszcze w trakcie spotkania.

Microsoft Dynamics CRM pozwala m.in. na:

  • Poprawę planowania kampanii marketingowo-sprzedażowych.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Śledzenie historii kontaktów i szans sprzedażowych.
  • Zwiększenie wyników działu sprzedaży i kosztów pozyskiwania kontrahentów.
  • Poprawę jakości obsługi klientów.
  • Intuicyjne tworzenie analiz dotyczących sprzedaży i promocji w czasie rzeczywistym.
  • Uproszczenie zarządzania kontraktami.
  • Szybkie przypisywanie zadań związanych z pozyskiwaniem klientów do poszczególnych pracowników.
  • Wymianę wiedzy i danych o firmach między pracownikami.
  • Szybką segmentację klientów.
  • Dużą elastyczność i możliwość personalizacji szablonów oraz wyglądu programu.
  • Wizualizację danych, korzystanie z pulpitów nawigacyjnych aktualizowanych w czasie rzeczywistym i elastycznych sprawozdań.
  • Możliwość pracy bezpośrednio z poziomu Microsoft Outlook.
  • Eksport danych do i z arkusza kalkulacyjnego.
  • Przepływ danych między Scalą a CRM.
  • Składanie zamówień poprzez urządzenia mobilne (smartfony i tablety).

Jesteś zainteresowany rozwiązaniem?

Skontaktuj się z nami

todis@todis.pl +48 22 839 22 39

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem materiałów jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe

Zapytaj o to rozwiązanie

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem odpowiedzi na wiadomość jest Todis Consulting Group Sp. z o.o. (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityka Prywatności.
* Pole obowiązkowe