Informacje podstawowe
Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie biznesowe do Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM), które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom uzyskanym z portali społecznościowych, analizom biznesowym oraz zarządzaniu kampaniami.
System Microsoft Dynamics CRM jets w pełni zintegrowany z systemem iScala. Jego intuicyjna obsługa i przyjazny interfejs pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości narzędzia informatycznego związanego z pozyskiwaniem i obsługą klientów. CRM można także zintegrować z programem pocztowym Microsoft Outlook, dzięki temu powstaje idealne uzupełnienie kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie firmą.
Ogromną zaletą rozwiązania CRM jest również możliwość korzystania z niego w wersji mobilnej na smartfony - przedstawiciel podczas wizyty handlowej ma pełny wgląd w historię informacji o kliencie, a także może przekazać zamówienie bezpośrednio do realizacji jeszcze w trakcie spotkania.
Microsoft Dynamics CRM pozwala m.in. na:
- Poprawę planowania kampanii marketingowo-sprzedażowych.
- Budowanie trwałych relacji z klientami.
- Śledzenie historii kontaktów i szans sprzedażowych.
- Zwiększenie wyników działu sprzedaży i kosztów pozyskiwania kontrahentów.
- Poprawę jakości obsługi klientów.
- Intuicyjne tworzenie analiz dotyczących sprzedaży i promocji w czasie rzeczywistym.
- Uproszczenie zarządzania kontraktami.
- Szybkie przypisywanie zadań związanych z pozyskiwaniem klientów do poszczególnych pracowników.
- Wymianę wiedzy i danych o firmach między pracownikami.
- Szybką segmentację klientów.
- Dużą elastyczność i możliwość personalizacji szablonów oraz wyglądu programu.
- Wizualizację danych, korzystanie z pulpitów nawigacyjnych aktualizowanych w czasie rzeczywistym i elastycznych sprawozdań.
- Możliwość pracy bezpośrednio z poziomu Microsoft Outlook.
- Eksport danych do i z arkusza kalkulacyjnego.
- Przepływ danych między Scalą a CRM.
- Składanie zamówień poprzez urządzenia mobilne (smartfony i tablety).