Magazyn Campaign wraz z Deltek przeprowadził ankietę pośród ponad 300 profesjonalnych pracowników agencji, aby zrozumieć wyzwania, jakie przedc nimi stoją, ich oczekiwania oraz plany na 2021 rok.
Ten raport podsumowuje wnioski płynące z badania. Jego analiza pomoże agencjom zidentyfikować swoje mocne strony oraz możliwości, które zapewnią większy sukces, zwłaszcza w okresie niepewności spowodowanej ogólną sytuacją epidemiologiczną związana z Covid.
Obszary badań i raportu obejmują:
Raport dostępny pod tym linkiem: Reflect, Recharge, Move On: Creative Agencies in 2021
Dowiedz się, w jaki sposób firmy dystrybucyjne, począwszy od małych przedsiębiorstw...
Deltek, wiodący globalny dostawca oprogramowania i rozwiązań dla firm opartych na projektach,...
Co myśli ponad 400 liderów branży produkcyjnej o swoich technologiach, strategiach...
Kolejna edycja konferencji dla Klientów Deltek odbędzie się w Orlando, w stanie Floryda,...