Od zwiększonego popytu po wahania przychodów - większość firm stanęło w obliczu nowej rzeczywistości biznesowej na przestrzeni ostatniego roku, agencje zaś zostały szczególnie dotknięte.
Klienci nieustannie oczekują od agencji, z którymi współpracują, bardziej przejrzystych i opłacalnych usług. Tu zaczyna się rola zespołu finansowego, który powinien spełnić te oczekiwania.
Dlatego wiele agencji wdraża nowe technologie, aby usprawnić zarządzanie finansami i być na bieżąco z szybko zmieniającymi się projektami. Ale chodzi o coś więcej, niż tylko znalezienie odpowiedniej technologii do wsparcia zespołu - należy także zbudować odpowiednie procesy finansowe, aby naprawdę odnieść sukces.
W jaki sposób? Sprawdź w Przewodniku firmy Deltek: Agency Best Practise Guide for Financial Management
W świecie, w którym naprawdę nie wiemy, co czeka nas za rogiem, opłaca się mieć...
Rentowność to olej napędowy Twojej agencji. Bez niego Twoja firma przestanie przynosić...
Realizacja projektów na czas i w określonym budżecie to zarówno nauka, jak...
Najważniejszym wyzwaniem dla agencji reklamowych w ciągu ostatniego roku było utrzymanie...