Przedstawiamy nasza nową, autorską aplikację związaną z procesem windykacji!
Użytkownik ma możliwość:
W widoku „zadań do zrobienia” pokazana jest lista czynności utworzona przez użytkowników posortowana rosnąco od najwcześniejszej daty „do zrobienia”. Użytkownicy widzą wszystkie zapisane czynności i komentarze w zakładce na kliencie i na liście wszystkich zadań, co może wyeliminować dublowanie wykonanych już czynności, a także poprawia komunikację w zespole.
Planowane jest również stworzenie mechanizmu do wysłania emaila do klienta zawierającego listę niezapłaconych faktur z przypomnieniem o przeterminowaniu.
Po dwóch latach spotkań wyłącznie on line, konferencja dla Klientów Deltek...
Jesteśmy niezmiernie dumni, iż nasza firma, już po raz kolejny, znalazła się w corocznym...
Firma Epicor, światowy lider branżowego oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła...
Aż 80% producentów planuje w tym roku przenieść wszystkie lub większość swoich...