Epicor ogłosił najnowszą wersję systemu EPICOR ERP 10.2.700

27 października 2020

Zapraszamy do udziału w webinarium o najnowszej wersji – rejestracja tutaj.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się biznesowym okolicznościom – Epicor Software Corporation ogłosił 22. października najnowszą wersję systemu Epicor – ERP 10.2.700. Nowa wersja wspiera globalnych producentów w dostosowaniu się do ciągle zmieniającego się środowiska pracy dzięki, między innymi, ulepszeniom w zarządzaniu systemem w chmurze, wzmożonemu  bezpieczeństwu dostępu do danych oraz możliwościom zdalnego tworzenia zamówień. Epicor ERP 10.2.700 ułatwia zdalnym pracownikom i firmom, funkcjonowanie na zupełnie nowym terytorium.

Najnowsza wersja zasadniczo kończy etap inwestycji w zakresie modernizacji i aktualizacji środowiska użytkownika Epicor ERP. Dostępne są setki nowych formularzy, raportów, procesów, elementów śledzących i przepływów, które upraszczają codzienną pracę i zwiększają produktywność. Został wprowadzony moduł  Epicor Application Studio, potężny zestaw narzędzi, umożliwiający użytkownikom tworzenie własnych doświadczeń w intuicyjny i usprawniony sposób. Wprowadza on ulepszenia, w tym nową stronę główną Application Studio, a w niej osadzone witryny internetowe i możliwość projektowania komponentów wielokrotnego użytku.

Kolejną istotną innowacją jest funkcja Advanced Unit of Measure (AUOM), która oferuje nowy poziom identyfikowalności w zarządzaniu zapasami, aby spełnić wymagania branży usług metalowych. Użytkownicy będą mogli przeglądać zapasy i dokonywać transakcji w dwóch oddzielnych jednostkach miary, także wtedy, gdy nie ma stałej konwersji.

W ramach rozszerzenia, które ułatwia firmom szybkie i bezpieczne korzystanie systemu w  chmurze, dodatkowe innowacje Epicor ERP obejmują:

Epicor Data Analytics - budżetowanie i prognozowanie - nowoczesne, oparte na chmurze rozwiązanie do analizy biznesowej i analitycznej, które zapewnia tworzenie  raportów finansowych, takich jak sprawozdania finansowe, bilanse i przepływy pieniężne w gotowym formacie;

Pakiet EDI Source Supplier-Digital Integration Suite (SDIS) – który integruje dostawców/klientów poprzez dostęp do portalu internetowego lub bezpośrednią integrację z ERP.

Epicor QuickShip - nowe funkcje oprogramowania Epicor QuickShip w chmurze Azure, które obejmują wysyłkę masową oraz ceny zakupów z uwzględnieniem akcesoriów oraz dodatkowych opłat za usługi transportowe.

Epicor Identity - rozwiązanie oparte na natywnych usługach Azure Cloud Services, które zapewnia bezpieczne, scentralizowane zarządzanie tożsamością z uwierzytelnianiem wieloskładnikowym (MFA), jednokrotnym logowaniem (SSO) i nową samoobsługową administracją, która dodaje dodatkową warstwę zabezpieczeń do ochrony danych.

Epicor ERP Cloud Data Access – umożliwia dalszą analizę danych Epicor ERP za pomocą preferowanych rozwiązań Business Intelligence w środowisku chronionym przed zapisem.

W wersji 10.2.700 firma Epicor wprowadza więcej aplikacji Kinetic - Epicor Kinetic Application Studio, które wspomagają obsługę systemu, posiadają nowoczesny wygląd i uproszczoną konstrukcję  interfejsu użytkownika Kinetic.

Ponieważ Epicor kontynuuje stopniowe wdrażanie środowiska użytkownika Kinetic, firma skoncentrowała się na dostarczaniu formularzy dla kluczowych użytkowników. W tym wydaniu Epicor wprowadza Kinetic dla osób AR i AP, a także podstawowe formularze transakcyjne w wycenie do przepływu gotówki. Aplikacje Kinetic zapewniają szybszy dostęp do niektórych podstawowych funkcji i funkcjonalności oraz kładą większy nacisk na prostotę. Co ważniejsze, aplikacje Kinetic są łatwe w użyciu i intuicyjne, dzięki czemu zadania mogą być wykonywane szybko i bez wysiłku.

Dalsze informacje na temat Epicor ERP 10.2.700 będą sukcesywnie ogłaszane poczynając od 18 listopada b.r.

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik







    Dziękujemy za zainteresowanie!

    Plik z materiałem jest dostępny do pobrania.

    Kliknij i pobierz „Analiza firm o wysokim wskaźniku wzrostu

    Pozdrawiamy,

    Zespół Todis