Maconomy

Zarządzanie Projektami


Moduły systemu Maconomy są zaprojektowane w taki sposób, aby można było za ich pomocą odwzorować pełen cykl życia projektów realizowanych przez firmy usługowe i doradcze, poczynając od fazy przedsprzedaży, poprzez realizację projektu, aż do serwisu posprzedażowego. Najważniejszą korzyścią płynącą ze stosowania tych funkcjonalności, jest możliwość efektywnego zarządzania projektami, niezależnie od tego, czy są to krótkie zadania, czy większe realizacje z wieloma etapami.

Wspieranie procesów biznesowych.

W pełni zintegrowane rozwiązanie Maconomy pomaga efektywnie zarządzać projektami  
i wspiera menedżerów w następujących kluczowych obszarach:

  • Tworzenie nowych projektów
  • Budżetowanie projektów i  planowanie zasobów
  • Kontrola realizacji  projektu
  • Rozliczanie projektu i fakturowanie
  • Zamknięcie i analiza projektu

Kontrola cyklu życia projektów pomaga określić ich rentowność. Zmniejsza ryzyko przekroczenia budżetu dzięki wprowadzaniu szczegółowych prognoz, budżetów, sugerowanego składu zespołu i cen/kosztów już na etapie sprzedaży.

Tworzenie projektów i budżetów dla nich jest oparte na szablonach lub rzeczywistych danych z poprzednio realizowanych zadań. Budżetowanie może być definiowane w oparciu o wielopoziomowe struktury. System Maconomy umożliwia również pełny wgląd w poziom realizacji projektu i w łatwy sposób uwidacznia wszelkie odchylenia od planu. Wszystkie koszty rejestrowane są na bieżąco dzięki czemu możliwa jest stała kontrola rentowności.

Możliwe jest także zaawansowane planowanie zasobów ludzkich i przydzielanie ich do projektu. Wykorzystując zarządzanie projektami, dzięki predefiniowanym raportom, zawsze na bieżąco jesteśmy w stanie określić ich rentowność.

Wsparcie w całej organizacji

System wspomaga pracowników na wszystkich etapach ich pracy w firmie: handlowcy mają możliwość prawidłowego szacowania, budżetowania i prognozowania nowych możliwości biznesowych, menedżerowie projektu dostają skuteczne narzędzia do planowania i zarządzania projektami, pracownicy  dedykowane i innowacyjne rozwiązania ułatwiające rejestracje czasu
i wydatków, a kontrolerzy i dyrektorzy finansowi otrzymują na czas pełną informacje
o finansach projektów i całej firmy.

Najważniejsze cechy produktu:

  • Integracja z modułem CRM i obiegiem pracy umożliwiającym konwersję wygranych szans sprzedaży na projekty
  • Zautomatyzowane tworzenie projektu i budżetu zmniejsza koszty administracyjne oraz prawdopodobieństwo błędów i niezadowolenia klienta
  • Pełna elastyczność struktur projektu i budżetowania pozwalająca wydajne i skuteczne wsparcie ze strony rozwiązania biznesowego
  • Dedykowany,  graficzny interfejs łączący planowanie projektu i planowanie zasobów
  • Kompletny zestaw narzędzi umożliwiający rejestrację całego czasu i wydatków projektu oraz kosztów podwykonawców
  • W pełni zintegrowana kontrola projektu i raportowanie pozwalające na pełny nadzór i alerty o rozbieżnościach umożliwiające natychmiastową reakcję
  • Wbudowana integracja z narzędziami Business Intelligence zapewniająca elastyczne raportowanie w czasie rzeczywistym
Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem materiałów jest Todis Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityce Prywatności.
* Pole obowiązkowe