iScala

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)

Todis Consulting oferuje wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM w pełnej integracji z systemem iScala. System CRM firmy Microsoft pozwala osiągnąć wzrost sprzedaży oraz skuteczność działań marketingowych poprzez integrację informacji z mediów społecznościowych, a także dzięki analizom biznesowym oraz zarządzaniu kampaniami.

Korzyści jakie daje wdrożenie systemu zapewniają poniższe funkcje rozwiązania:

Skuteczna sprzedaż:

  • możliwość wykorzystania różnych typów urządzeń, w tym mobilnych,
  • zarządzanie relacjami z klientami,
  • analizy informacji z portali społecznościowych,
  • analizy oraz wsparcie sprzedaży.

Obsługa klienta:

  • wielokanałowa obsługa klienta,
  • unified service desk – zunifikowany punkt kontaktu z użytkownikami,
  • zarządzanie relacjami biznesowymi,
  • baza wiedzy,
  • obsługa klienta poprzez serwisy społecznościowe.

Funkcje marketingowe:

  • zarządzanie kampaniami,
  • zarządzanie potencjalnymi klientami,
  • zarządzanie zasobami marketingowymi,
  • marketing w mediach społecznościowych,
  • analizy marketingowe.

Więcej informacji nt. rozwiązania Microsoft Dynamics CRM można znaleźć w zakładce Rozwiązania / CRM.

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
* Pole obowiązkowe