Epicor ERP

Dostęp Mobilny

Epicor Mobile Access to aplikacja przeznaczona do udostępniania danych z systemu ERP na dowolnych urządzeniach mobilnych. Korzystając z możliwości jakie dają kwerendy (BAQ - Business Activity Query) oraz Dashboardy w systemie Epicor ERP, aplikacja Epicor Mobile Access pozwala sprawdzać i aktualizować informacje w czasie rzeczywistym korzystając ze smartfona, tabletu czy laptopa.

Dawno minęły czasy, gdy telefon komórkowy był używany tylko do wykonywania połączeń głosowych lub sprawdzania wiadomości. Urządzenia mobilne dotykają obecnie wszystkich dziedzin naszego życia – umożliwiają komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi, zarządzanie finansami, ułatwiają dotarcie z miejsca na miejsce i spełniają wiele innych funkcji. Nawet jeśli urządzenia przenośne są już wykorzystywane w wybranych obszarach w przedsiębiorstwie, to już wkrótce potrzeba dostępu do informacji biznesowych w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca stanie się jeszcze pilniejsza. We współczesnym, szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym, ważne jest aby zapewnić dostęp do aktualnych informacji na każdym szczeblu organizacji.

  • Zarząd i kierownictwo musi mieć stały dostęp do pulpitów zarządczych obejmujących dane ze sprzedaży, finansów, produkcji i łańcucha dostaw.
  • Sprzedawcy będący w podróży potrzebują wglądu do danych związanych z klientami – zamówień, płatności, wysyłek, produkcji w toku, cenników i ofert – aby zdobyć kolejne zamówienie na miejscu u klienta.
  • Serwisanci prowadzący prace w siedzibie klienta potrzebują m.in. zdalnego dostępu do zleceń serwisowych, historii napraw i konserwacji, dokumentacji technicznej oraz informacji nt. dostępności części zamiennych, lokalizacji magazynu i czasu dostawy.
  • Pracownicy na hali produkcyjnej i w magazynie muszą na bieżąco raportować wykonane operacje, przyjęcia wyrobów oraz wysyłki i odbiór towarów.

Aplikacja Epicor Mobile Access jest w pełni responsywna przez co automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu i orientacji urządzenia zapewniając wszystkim użytkownikom dostęp do tych samych informacji bez względu na to, jak łączą się z systemem.

Przyjazny interfejs użytkownika i dobrze znane funkcje pozwalają sprawnie korzystać z systemu wszystkim użytkownikom, niezależnie od ich roli w organizacji i urządzenia z którego korzystają. Dzięki personalizacji ekranu startowego każdy użytkownik ma najważniejsze dla niego funkcje i aplikacje zawsze pod ręką. Dashboardy mogą być łatwo instalowane i aktualizowane zapewniając dostęp do bieżących informacji biznesowych. Korzystając z bocznego paska każdy użytkownik może szybko zmaksymalizować powierzchnię ekranu, co jest bardzo wygodne podczas pracy na mniejszych urządzeniach lub gdy trzeba wyświetlić więcej szczegółów. Wyszukiwarka i wielopoziomowe menu pozwalają użytkownikom łatwo znaleźć odpowiednie informacje, a możliwość ustawienia interfejsu kafelkowego ułatwia pracę użytkownikom korzystającym z tabletów i telefonów komórkowych oraz daje dodatkową funkcjonalność pracownikom korzystającym z laptopów lub komputerów wyposażonych w ekran dotykowy.

Aplikacja Epicor Mobile Access zapewnia bezpieczny dostęp do danych, korzystając z tych samych zabezpieczeń jak w systemie Epicor ERP. Aby uzyskać dostęp do serwera aplikacji należy podać dane logowania, a każdy użytkownik ma dostęp tylko do informacji zgodnych z nadanymi w systemie ERP uprawnieniami.

Największą zaletą Epicor Mobile Access jest swoboda w definiowaniu Dahsboardów z możliwością odczytu i aktualizacji danych. W praktyce użytkownicy na wszystkich szczeblach organizacji mogą wprowadzać i aktualizować dane biznesowe z dowolnego miejsca. Serwisanci mogą zakładać i aktualizować szczegóły zlecenia będąc w siedzibie klienta, aby zapewnić szybką i fachową obsługę. Sprzedawcy nie muszą już czekać, aż wrócą do biura i będą mogli podłączyć laptopy do firmowego intranetu. Nowe zamówienie może zostać przetworzone na miejscu, za pomocą telefonu komórkowego lub tabletu, a handlowiec może szybko dostarczyć klientom potwierdzenie, że ​​zamówienie jest przetwarzane. Pracownicy na produkcji i w magazynie otrzymują zlecenia i wprowadzają dane bezpośrednio w systemie. Niezależnie od stanowiska i roli w organizacji Epicor Mobile Access zapewnia wszystkim użytkownikom prosty dostęp do niezbędnych informacji.

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udostępnieniem materiałów jest Todis Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa (dalej Todis Consulting) z siedzibą w Warszawie, ul. Kaniowska 100, zarejestrowana pod numerem KRS0000491763. Informacje na temat praw przysługujących użytkownikom określone zostały w Polityce Prywatności.
* Pole obowiązkowe