Epicor ERP

B2B/B2C Commerce

Rozwiązania B2B/B2C firmy Epicor wdrażane przez Todis Consulting to odpowiedź na zmieniającą się rzeczywistość biznesową i rozwój nowych technologii.

Według badania firmy Forrester Research (Q1 2013 Global B2B eCommerce Portal Online Study) wdrożenie samoobsługi w kanale B2B online prowadzi do:

  • zwiększenia wartości zamówień,
  • zmniejszenia kosztów obsługi klienta,
  • wygenerowania możliwości obsługi innych segmentów rynku przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności w tym obszarze.

Epicor Commerce Connect, będący aplikacją w pełni zintegrowaną z systemem Epicor ERP, w prosty sposób pozwala partnerom biznesowym osiągnąć zdolność do kompleksowej samoobsługi działalności w kanałach B2B i B2C, prowadzącą do zwiększenia lojalności klientów i wygenerowania większych przychodów.

Epicor Commerce Connect składa się z pakietów:

  • ECC Customer Connect (B2B) – portal dla partnerów biznesowych np. dystrybutorów: sprzedaż B2B oraz dostęp do zamówień, danych o wysyłkach, fakturach, płatnościach itp
  • ECC Consumer Connect (B2C) – obsługa klienta indywidualnego - profesjonalny sklep internetowy.
  • ECC Supplier Connect - portal dla dostawców czyli m.in. dostęp do zapytań ofertowych, cenników, zamówień, procesowanie ofert i płatności.

Dzięki wykorzystaniu systemu CMS Magento Commerce platforma firmy Epicor może zaoferować funkcjonalności wiodącego rozwiązania e-commerce na świecie w obszarach takich jak:

  • Marketing i promocja (np. sondaże, ankiety, kupony, listy mailingowe, produkty powiązane, alternatywne, łączone, sprzedaż krzyżowa i wiele innych),
  • Obsługa klienta (np. system powiadomień, historia zamówień, śledzenie wysyłek),
  • Zamówienia, płatności, dostawy (np. integracja z systemami płatności oraz spedytorami, śledzenie statusów, powiadomienia email, konfiguracja stawek),
  • Zarządzanie katalogiem produktów (np. stany magazynowe, wiele metod wyświetlania, filtrowania i przeglądania produktów),
  • Analiza i raporty (np. integracja z Google Analytics, szereg raportów – sprzedażowe, magazynowe, analiza zwrotów i ruchu na stronie),
  • Zarządzanie stroną internetową (np. narzędzia administracyjne, wiele szablonów),
  • Wsparcie międzynarodowych standardów (np. obsługa wielu języków i walut),
  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek,
  • Zaawansowane zarządzanie kontem użytkownika

Oferowana platforma e-commerce jest wysoce ergonomicznym rozwiązaniem, w pełni zintegrowanym z innymi systemami front i back-office (ERP, WMS, CRM, inne).

Proszę wypełnić formularz, aby pobrać plik
* Pole obowiązkowe