Aktualności

16 Lipca 2019

Rainer Industries wdraża Epicor Customer Connect

Rainier Industries usprawnia czasochłonny proces składania zamówień w kanale B2B przy użyciu platformy Epicor e-Commerce

Rainier Industries jest amerykańskim dostawcą wysokiej jakości rozwiązań wystawienniczych, markiz i ekranów słonecznych oraz namiotów i zadaszeń. Firma działa na rynku od 1896 roku, a pod koniec 2017 roku zaczęła korzystać z witryny e-commerce. Celem przedsięwzięcia było przede wszystkim usprawnienie procesu składania i wprowadzania zamówień B2B. Wcześniej – dane pochodzące z różnych źródeł wprowadzano ręcznie, co było bardzo czasochłonne oraz powodowało wiele błędów, duplikacji i rozbieżności.

Rainier korzysta z systemu ERP firmy Epicor, zatem ich naturalnym wyborem była platforma e-commerce Epicor Commerce Connect. Rezultaty przerosły oczekiwania firmy. Rainier osiągnął swój główny cel - skrócił czas realizacji o 20%, a jednocześnie sprzedaż w dziale ekranów słonecznych wzrosła o 14% w 2018 r. Ponadto platforma e-commerce firmy Epicor jest bardzo przydatna dla dostawców firmy Rainier, ponieważ pozwala wprowadzić zamówienia zdalnie, bez pośrednictwa przedstawicieli handlowych.

Ze względu na tak dobre wyniki Rainier postanowił rozszerzyć system na inne działy - namiotów i produktów zewnętrznych.

„Integracja naszej witryny e-commerce i systemu ERP umożliwia przepływ danych bezpośrednio z witryny do systemu, dzięki czemu przekazywanie informacji jest dokładniejsze i znacznie bardziej wydajne. Możemy szybciej przetwarzać i realizować zamówienia, co wpłynęło na zwiększenie wielkości sprzedaży.”- mówi Tony Eder, e-Commerce Manager w Rainier Industries. W przeszłości firma korzystała z wielu punktów wprowadzania danych. Decyzja o ograniczeniu go tylko do witryny e-commerce była słuszna, ponieważ pozwoliła zwiększyć wydajność i jednocześnie uniknąć błędów.

Nowe rozwiązanie jest również bardzo przydatne dla klientów firmy. Mają oni teraz możliwość śledzenia swojego zamówienia podczas procesu realizacji, sprawdzenia historii zamówień i otrzymywania potwierdzenia e-mailem, co wcześniej było niemożliwe. Jest to bardzo ważne dla firmy z punktu widzenia komunikacji z klientami.

Firma planuje kontynuować rozwój w kierunku rozwiązań mobilnych i on-line, oczekując dalszego wzrostu wydajności.

Rainer Industries wdraża Epicor Customer Connect