Aktualności

07 Marca 2018

Poznaj najnowszą wersję Maconomy 2.4

Firma Deltek nie ustaje w staraniach, aby dostarczać coraz to nowsze i wydajniejsze rozwiązania dla firm z sektora usług profesjonalnych. Najnowsza wersja systemu Maconomy to kompleksowe narzędzie, która odpowiada potrzebom pracowników na różnych szczeblach, ułatwiając im wykonywanie zadań specyficznych dla ich stanowisk.

Project Managerowie dzięki Maconomy zyskują większą kontrolę nad prowadzonymi projektami, określając status projektu na każdym etapie zatwierdzania, monitorując ryzyko czy korzystając ze predefiniowanych formularzy (E-Forms), które znacznie ułatwiają przepływ pracy.

Dobrą informacją dla Account Managerów jest integracja systemu Deltek CRM z najnowszą wersją Maconomy. Dane podstawowe dla firm, wymiarów, pracowników itp. są przechowywane w systemie Maconomy i automatycznie przekazywane do programu Deltek CRM. Umożliwia to zarządzanie danymi na poziomie jednego, zintegrowanego systemu, dając możliwość współpracy pomiędzy zespołami i zwiększając efektywność działań sprzedażowych oraz podnosząc poziom satysfakcji klientów. Dodatkowym ułatwieniem jest fakt, iż Deltek CRM posiada integrację z Outlookiem. Producent dostarcza ponadto aplikację mobilną, która pozwala na dostęp i zarządzanie informacjami w systemie z dowolnego miejsca przy użyciu telefonu komórkowego czy tabletu.

Dla pracowników działu HR atrakcyjna może się okazać ulepszona integracja Maconomy z Deltek Talent Management, która pozwala na sprawne zarządzanie zasobami ludzkimi, umożliwiając skuteczniejsze zarządzenie rozwojem pracowników w organizacji. Zmodyfikowana została również funkcja kalkulacji kosztów w zakresie użyteczności i elastyczności konfiguracji wynagrodzeń pracowniczych. Pozwala to na większą automatyzację naliczania pensji, co jest szczególnie istotne przy pracy konsultantów wykonujących zlecenia o różnych stawkach godzinowych.

W najnowszej wersji systemu, jeszcze łatwiej i elastyczniej będzie można zarządzać zmianami w organizacji. Tworzenie, modyfikowanie i łączenie działów; przenoszenie pracowników, projektów; konfigurowanie struktury raportowania – to tylko kilka możliwości, które daje rozwiązanie Maconomy. Dodatkowo, wprowadzone zmiany dotknęły również karty czasu pracy (Time Sheet) – managerowie będą posiadać większy wgląd do zmian w tygodniowych arkuszach czasu wprowadzanych przez pracowników, dzięki możliwości śledzenia zmian.

Zarządzanie firmą z sektora usług profesjonalnych wymaga kompleksowego narzędzia, które będzie w stanie objąć wszystkie kluczowe obszary działalności przedsiębiorstwa. Przekonaj się jak Deltek Maconomy może pomóc zwiększyć wydajność i efektywność pracy – zapraszamy serdecznie do kontaktu, aby umówić się na prezentację systemu.

Poznaj najnowszą wersję Maconomy 2.4